logo
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Általános szerződési feltételek

Célunk, hogy a webáruházon keresztüli vásárlás egyszerűbb, gyorsabb és kényelmesebb legyen, mintha üzletben vásárolna. Ennek érdekében alakítottuk ki az áruház működését. A problémamentes vásárlás érdekében, kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a következő tájékoztatót!

A vásárlás menete

Írja be a „Kosár mellett” a kívánt darabszámot, méretet, színt, majd kattintson a „Kosárba” gombra.
Több termék vásárlása esetén mindig tegye be a kosárba a kiválasztott termékeket. Ha esetleg még sem kíván valamit megvásárolni, a törlés gombbal törölhet.
A szállítási költségnél válassza ki a megfelelőt. Utánvét esetén a gép automatikusan számolja az összeget.
A vásárlás befejezésével kattintson a Rendelés feladása menüpontra.
Értelemszerűen töltse ki az adatokat, majd kattintson a Megrendelés elküldése gombra.
E-mail címére egy visszaigazolást küldünk Önnek.

Cégünk termékeit a DHL Hungária Kft. futárszolgálat a megadott címre kiszállítja.

Áraink Bruttó összegek, az ÁFA-t tartalmazzák!

Az Ön megrendelésének, azaz velünk kötött szerződésének teljesítése során a 17/1999. Kormányrendeletnek megfelelően járunk el. Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49 / 2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük.

Termékek visszaszállítása, a vásárlástól való elállás

Az uniós fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően, ha az átvett termékkel bármi probléma van – például nem megfelelő a méret, vagy egyszerűen nem tetszik –, de még nem volt használva, a csomag átvételétől számított 8 munkanapon belül Önnek joga van elállni a vásárlástól, és – saját költségre – visszaküldheti azt nekünk. Elállási szándékát kérjük, a kapcsolatnál megadott elérhetőségen minél hamarabb jelezze felénk!

Elállás esetén a visszaszállítás költségén kívül semmi más költség nem terheli Önt, de a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését követelhetjük. A vételárat legfeljebb 30 napon belül banki átutalással visszafizetjük. Felhívjuk figyelmét, hogy csak abban az esetben fizetjük vissza a teljes vételárat, ha a terméket és annak minden tartozékát hiánytalanul és sértetlenül küldi vissza, beleértve a tájékoztató füzeteket, a cipősdobozt stb. Ezek hiányában a termék értékcsökkentnek minősül!
Fehérneműt higiéniai okokból nem áll módunkban visszavenni.
Kérjük, a termékhez mellékelje az azonosítást segítő adatokat (pl. megrendelésszám), elállás esetén írja le, hogy pénzvisszatérítést, vagy esetleg cserét kér-e, illetve garanciális panasz esetén a hiba leírását. Ehhez nyújthatnak segítséget az alábbi űrlapok, de kézzel írt levelet is elfogadunk.

A visszaküldéshez megfelelően becsomagolva postai úton kell eljuttatni a terméket raktárunkba, a következő címre:
A csomagot ajánlottan adja fel, az utánvétes csomagokat nem vesszük át!

Szavatossági igény

Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető, a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás hibás teljesítésből ered.
Az első 6 hónapban a Red Hunter feladata a kifogás intézése. 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést kell lehetőség szerint 15 napon belül biztosítani. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell kiállítani, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét, ezen igényével keressen minket a megadott elérhetőségek egyikén.

Jótállási igény

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza. Tartós fogyasztási cikkek esetén a jótállás időtartalma 1 év, mely a cikk átvételével (kézbesítés) kezdődik. A vásárlást követő 3 munkanapon belül, meghibásodás miatt felmerülő csereigényt a tartós fogyasztási cikk cseréjével teljesítjük.

Köszönjük rendelését!